srijeda, 13. svibnja 2015.

Recenzija: Biobaza exclusive, krema s ozoniziranim arganovim uljem, 50 ml

Jednostavno obožavam proizvode od Biobaze, ali...

Ova kremica, s obzirom da je kupljena u studenom da mi posluži kao nužan izvor hranjivih svojstava za kožu lica, baš me i nije pretjerano oduševila.

Naime, nakon nekoliko tjedana mazanja osjetljive i  kronično suhe kože ovom kremom, koja je bila još i više iziritirana suhim zrakom zbog grijanja u stanu, vjetrom, snijegom i kišom, dogodilo se sljedeće... Koža mi se počela "presvlačiti". Novi slojevi kože su se obnavljali, gornji slojevi perutali  i stalno se gulili, koža je peckala i crvenila se ... Osjećaj je bio vrlo sličan onom kada na moru malo pogorite od sunca... pa je kremica pospremljena u ormarić i zamijenjena kremama na bazi gaveza i nevena koji su popravljali situaciju sljedećih mjeseci. Znam da svako doba godine ima svoje uvijete koji se odnose i na zahtjeve kože, no u zimskim danima suhih grijanih prostora, vjetra, kiše i snijega, ova krema je bila totalni promašaj. 

I to ne samo kod mene, nego i kod mame koja ima 60 godina i mješoviti tip kože. Nju je lice toliko svrbilo i koža se gulila da je odustala od ove kreme nakon tjedan dana.

Dolaskom ljepših dana, više temperature i sunca, odlučila sam joj dati novu šansu, odnosno potrošiti je do kraja, ako mi ne izazove ponovni fijasko na licu. I nije... ovoga puta situacija je bila puno bolja. Ne znam da li je uzrok moj novi pristup njezi kože, novi proizvodi koje dodatno koristim, ili samo vremenski/klimatski period koji je u tom slučaju bio totalno promašen. Koža uistinu je bila nahranjena i mekana, ne začepi pore, brzo se upije, izuzetno je lagana za lice, koža je gipka (no ne i vidljivo zaglađena, bar moja), no jutarnja njega nije bila dovoljna pa bi preko dana namazala lice još nekoliko puta da kožu održim vlažnom. Sada kada je pakiranje pri kraju, a kupila sam je isključivo jer je namijenjena i za oštećenu, isušenu i osjetljivu kožu, a ne samo zrelu,  usuđujem se reći da je investicija bila promašena u mom slučaju. Ipak, smatram da bi drugim tipovima kože odgovarala.


EXCLUSIVE KREMA S OZONIZIRANIM  ARGANOVIM ULJEM 50 ml BiobazaKrema je namijenjena za prirodni lifting lica,  98% je prirodnog podrijetla. "Visokovrijedno ulje arganovih plodova, poznato kao tekuće zlato, blagotvorno djeluje na očuvanje mladolikosti. Intenzivno njeguje ostarjelu, oštećenu, isušenu i osjetljivu kožu. Bogato je vitaminom E i nezasićenim (omega 3 i 9) masnim kiselinama te potiče prirodan lifting i dubinski regenerira kožu. Visokovrijedno arganovo ulje pomaže smanjenju stvaranja masnoća i nečistoća te tako poboljšava izgled kože. Formula ozoniziranog arganovog ulja djeluje trenutno, već nakon prvog nanošenja koža je vidljivo zaglađena, blistava i gipka." 

 ( tekst i slika preuzeti sa: http://www.biobaza.com/index.php/hr/exclusive/krema-za-prirodan-lifting)


SASTOJCI:

AQUA, OZONIZED ARGANIA SPINOSA OIL, HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, BUTYROSPERMUMPARKII (SHEA BUTTER) FRUIT, CARBOMER, PARAFFINUM LIQUIDUM, SORBITOL, SODIUM HYDROXIDE, CAPRYLYL GLYCOL. NE SADRŽI PARABENE, KONZERVANSE, DODATNE SINTETIČKE BOJE NI MIRISE.

 Dostupno u DM-u, Kozmu, Kemig-u,..., a cijena se kreće oko 70 kuna.

Imajući na umu da "dušu istiskujem" iz ove tubice i da trošim "ostatke ostataka", molim Vas, drage kolegice, da mi preporučite dnevnu kremu za lice, za osjetljivu i suhu kožu, po mogućnosti sa što više prirodnih sastojaka, a što manje "zločeste" kemije.


Martina




3 komentara:

  1. Pozdrav, jesi li probala Olivalovu liniju sa smiljem? Meni je odlična za suhu i jaako osjetljivu kožu.
    Razmišljala sam o kupnji Biobazine kreme, Ziajine ili Olivalove, na kraju se odlučila za Olival i prezadovoljna sam! :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram priznati da sam jučer u DM-u provela pola sata, i proučavala kreme za lice, između ostalih i Olivalove...naravno, nisam kupila ništa. Zato sam se odlučila obratiti čitateljicama za preporuke. Jako mi se sviđa prijedlog jer je smilje zakon za kožu. Biobazine standardne kreme su super, ali ova sa arganom me razočarala.

    OdgovoriIzbriši
  3. Lp
    Nazalost kupili ste hidrantantnu kremu u zimskom periodu.
    Sto je vrlo cesta greska, zbog vode (hidra) koja se nalazi u prvom sloju koze, dolazi do smrzavanja i ostecenja i pucanja koze.
    Stoga predlazem argan ili manuka i med od biobaze ili Ulola te Mala od lavande.
    Svi proizvođaci su prirodni i nalaze se u DM prodavonicama.

    OdgovoriIzbriši